perjantai 18. lokakuuta 2013

Jalkapäivitystä ja putiputi

Juran jalka näyttää jo aikas hyvältä! Kakara saa hihnassa hepulikiekura-kohtauksiaan aikalailla, kun pitäis vaan päästä juoksemaan jo! Pari viikkoa joutuu kyllä vielä odottamaan - voi tätä tuskaa. Aion kuvata ekan kerran kun päästän sen vapaaksi, saa nähdä saanko sitä enään kiinni edes! :D Larppakin on alkanut lähtemään Juran painiyrityksiin mukaan sisällä, joten kai sekin jo jotain kertoo että jalka on parempaan päin eikä vaan näytä siltä. Ehkä mä voin kohta huokasta helpotuksesta ja alkaa treenaamaan kuraturvan kanssa.

Laran treenit jäi tänään välistä, olin töissä niin pitkään eikä ollut autoa käytössä ja sunnuntaina on koe, eli kivasti missattiin kenraaliharkat! Paniikki iskee. Nyt oon kerinnyt jo paperille käymään läpi vahvuudet ja heikkoudet + mikä voi mennä vikaan? Eli kaikki. Huominen vielä aikaa kasata itseään! :D

Kai tämänkin voi tässä samointein julkistaa, että varasin meille uuden tulokkaankin (kuulostipa materiaaliselta) ja kuvia tulee heti kun päästään katsomaan tätä natiaisenalkua :} Jännään jo päässäni mitä mieltä Jura ja Lara on uudesta tulokkaasta (Minette saa varmaan sydänkohtauksen) vaikka luovutukseen on 1½ kuukautta vielä aikaa. Oon myös kuumeisesti miettinyt nimeä tulokkaalle - onhan mulla nimi jo mutta jos keksisi paremman? - ja harrastusta; toko tulee automaattisesti "harrastuslistalle" mutta se päälaji? Agility on vahvana ehdokkaana kuin myös haku. Valintojen maailma ja aina päädyn samaan vastaukseen - aika näyttää, putelon vahvuuksien mukaan.
Lara on myrtsinä taustalla - niinkuin sitä ei ikinä rakastettaisi.

Ei kommentteja: