sunnuntai 20. lokakuuta 2013

VOI3

Kokeet meni aivan mahtavasti! 
Tai no, olisi paremminkin voinut mennä kunnei ykköstulosta tullut mutta olen silti todella tyytyväinen suoritukseen! 
Paikkamakuu 0 
Istui koko 4 minuuttia. Olen silti todella tyytyväinen, koska halli jossa oltiin on ollut Laralle tosi paha paikkishalli niin sanotusti - alokasluokassakaan ei kertaakaan pysynyt paikkamakuussa sen hallin kokeissa. Joten olen tyytyväinen, että se sentään istui paikoillaan.  
Seuraaminen 10 
Ehkä parasta koeseuraamista mitä olen Laralta nähnyt!  
Liikkeestä istuminen 0 
Käskyn tullessa pylly lysähti heti maahan mutta kun menin vilkaisemaan olkani taa niin Lara veti maihin. En ymmärrä miksi vilkaisin? Mä en koskaan vilkaise jäävissä olkani taa?! 
Luoksetulo 10 
Seisomaan pysähtyminen oli kuin liisteriin juoksu! Ei ole mammakoira tehnyt treeneissäkään noin komiaa luoksaria. 
Ruutu 0 
Harmittaa ehkä eniten, koska sössein tämän itse ihan täysin. Maahan käsky tuli liian aikaisessa kun omat hermot petti - ja syvyysnäkö ilmeisesti - sitten käskin Laran peruuttamaan (en keksinyt muuta), Laralla meni pasmat sekaisin (peruutti kuitenkin oikeaan kohtaan) ja lähti tulemaan luokse kun lähdin kävelemään kohti.
Hyppynouto 10
Metallinouto 9 
Pieni piip kuului ja vino palautus.
Tunnari 10 
JEEJEE! Tätä on treenattu ja se on kannattanut!
Kauko-ohjaus 9
Lopussa hiukan valahti eteenpäin.
Kokonaisvaikutus 10
 204 pistettä ja tuomarin suosikki!
Tuomarina Juha Kurtti 
Tästä päästääkin jatkosuunnitelmiin - pitää tänä vuonna vielä yksi koe kokeilla jos omat hermot pysyisivät kasassa ykköstuloksen verran! 

Ei kommentteja: